Política de qualitat

L’any 2005 neix Accés Vertical S.L., una empresa familiar resultat de molts anys de treball, coneixements i il·lusions compartides. L’experiència en el sector de la construcció i la passió pels treballs de muntanya, van resultar fonamentals per formar un equip especialitzat en treballs verticals consolidada com a referent en el sector.

Durant tot aquest temps, Accés Vertical, S.L. va detectar diferents necessitats en el sector per innovar i poder estendre les línies de negoci, donant lloc a Accés Seguridad Vertical, una empresa dedicada a impartir formació en matèria de seguretat laboral. Per tant, el nostre repte es basa en oferir serveis de qualitat pels nostres clients i per a la societat, aportant un gran valor afegit. En la búsqueda d’una línia de creixement hem implementat un sistema de gestió de qualitat basada en la norma UNE-EN ISO 9001:2008.

Per tot això, a ACCÉS VERTICAL ens comprometem a destinar tot el nostre esforç a:

  • Garantir l’excel·lència en la totalitat dels serveis que es realitzen.
  • Satisfer les necessitats dels nostres clients i a l’equip de persones que conformen l’empresa.
  • Mantenir actualitzada la formació dels treballadors per poder realitzar els serveis i informar al personal sobre el funcionament del Sistema de gestió de la Qualitat i els objectius fixats.
  • Promoure la millor continuada dels serveis i del sistema de gestió.
  • Implicar al personal en les activitats de qualitat i en la búsqueda d’una millora contínua.
  • Continuar oferint compliment als requisits legals establerts, així com altres requisits que la empresa subscrigui.

Mitjançant el desenvolupament d’aquestes accions a ACCÉS VERTICAL ens comprometem a la millora contínua de l’eficiència del Sistema de Gestió de Qualitat.
A més, amb l’objectiu de garantir que aquesta política de qualitat es complís, la Direcció es compromet a definir objectius de qualitat coherents amb aquesta i a revisar periòdicament el sistema per garantir la seva eficàcia.